w tdi timing wartości powinny byc przed niebieska kreska? ktorą wartość wybrać, nie octavi sa dwa rodzaje golfa z silnikiem agr, po przełączeniu ich wartości nieco sie różnią, na rozgrzanym silniku w tdi timing dostałem taki wykresik, jutro biore sie za ustawienie
przemik, ale to chyba ciężko ucelować, klucz musi sie przemieścić naprawde tak minimalnie?? co bedzei jesli ustawie za mały? auto zapali??żeby zmniejszyc to muszę przestawic go troszke w prawo kluczem 22, analogicznie koło przesunie sie w lewo
Torreto, ale meczysz temat nie mozesz sie pogodzic z tym ze twoja pomopa ma juz dosyc . zrób logi z bloku 4 dynamicznie i w BS i karzdy ci potwierdzi ze masz problem z pompa
No i pompa zmieniona, a dymi dalej tak samo... Ale nie powiem ze pompa byla dobra bo na tej drugiej klekocze ciszej i delikatniej, na biegu jalowym nie czuc juz szarpania i lepiej sie zbiera ale jak juz sie nagrzeje, bo jak zimna to dalej lekko przerywa i dyyyyyymi... Co to moze byc?! Rece mi juz opadly...
Logi robilem i kolega german81 sprawdzal i teraz jest wszystko ok z pompa. Tu jest link do mojego filmiku jak kopci, tylko wiatr wial to rozwiewal to, bo jak wiatru nie ma to wyglada to gorzej.
mam jedno pytanko odnoście tego kąta wtrysku
jeżeli u mnie ten kąt wtrysku waha się pomiędzy 4-6? polecacie zabrać się za poprawienie? jakie + z tego uzyskam? samochód A3 silnik ASV
Filtr jest nowy.
Czyli zrobic dynamiczne 003 008 011. Moge trzy za jednym razem czy lepiej pojedynczo?
[ Dodano: Pią 25 Maj, 12 13:11 ]
I jeszcze zauwazylem ze jak jade na zimnym, to jak dam za duzo w gaz to mula lapie ze prwie staje, jak jade tą samo predkoscia to przerywa i dymi, ale jak sie caly czas rozpedzam to nie dymi i nie przerywa, oczywiscie jak normalnie sie rozpedzam bo jak but w podlodze to zwalnia i dyyyymi. Wiec jak jade do pracy to rozpedzam sie do 70 noga z gazu, zejdzie do 50 i znowu przyspieszam do 70.
Dzisiaj odlaczylem wtyczke od wtrysk sterujacego i odpalilem fure, nie zauwazylem zadnej roznicy, dymila tak samo i nie rowno pracowala, oczywiscie na zimnym silniku. Sprobuje zrobic podmianke, moze ktos bedize chcial mi pomoc...
[ Dodano: Sro 30 Maj, 12 10:52 ]
Witam. Znalazlem ciekawy temat na forum, i podejrzewam ze u mnie bedzie to samo niestety...
[ Dodano: Sro 06 Cze, 12 20:36 ]
No i Octavka nie dymi Troszke to kosztowalo ale teraz nie musze szybko ruszac po odpaleniu i gasic auta na swiatlach
Powodem dymienia byly pogiete korbowody.
[ Dodano: Sro 06 Cze, 12 21:24 ]
No i mam jeszcze jeden problem, jak jest zimna i jej depne mocniej to czasem sie dlawi, zwalnia i puszcza dymki, od czego to moze byc?
Komentarz